Креаторите на светски познатата детска песна ‘Бебе Ајкула’ од компанијата Пинкфонг доживеаа извонреден почеток на берзата, со импресивен раст од 62% во текот на нивниот прв ден на тргување. Оваа успешна јавна понуда покажува колку силно глобалното публиката е поврзана со нивните креативни содржини.
Инвеститорите брзо препознаа потенцијалот на оваа компанија, која стана позната по најгледаната музичка содржина на YouTube. Нивниот успех докажува дека иновативните дигитални содржини наменети за деца можат да создадат значителна вредност и да привлечат сериозен пазарен интерес.
Претставниците на Пинкфонг изразија благодарност за довербата и најавија продолжување на нивната мисија да создаваат квалитетни и едукативни забавни содржини за најмладата публика.