Trending
  • МАКЕДОНИЈА
  • БАЛКАН
  • СВЕТ
  • ПОЛИТИКА
  • ЕКОНОМИЈА
  • СПОРТ
  • ЗДРАВЈЕ
  • ЗАБАВА
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Reading: Луј Витон отвори луксузен киоск за сладолед
Сподели
Font ResizerAa
TrendingTrending
  • БАЛКАН
  • ЕКОНОМИЈА
  • ЗАБАВА
  • ЗДРАВЈЕ
  • МАКЕДОНИЈА
  • ПОЛИТИКА
  • СВЕТ
  • СПОРТ
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Trending > Blog > ЗАБАВА > Луј Витон отвори луксузен киоск за сладолед
ЗАБАВА

Луј Витон отвори луксузен киоск за сладолед

Објавено June 7, 2025 11:21
Сподели
Сподели

Луј Витон ова лето претстави нешто сосема ново – својот прв киоск со сладолед, сместен во познатото тосканско одморалиште Форте деи Марми.

Овој сезонски киоск се наоѓа веднаш пред бутикот Луј Витон на Виа Кардучи и е отворен секојдневно од јуни до септември, од 10 до 22 часот.

Киоскот е украсен во зелени тонови – нијанса што е вообичаена во овој дел од Италија и која суптилно се вклопува во локалниот амбиент.

Препознатливите монограми на Луј Витон се истакнати, додека маскотата на брендот Вивиен е присутна во дизајнот, вклучувајќи го и просторот пред самиот киоск.

Посетителите можат да уживаат во сладолед послужен во персонализирани чаши и на салфетки со потпис на брендот, а посебно внимание се посветува на самиот изглед на сладоледот, кој доаѓа во декоративна форма.

Понудата вклучува десет класични вкусови на сладолед приготвени од локални состојки, како и две оригинални креации на брендот.

Gelato Vivienne е направен од португалско млеко со додавање на мандарина, додека Gaston е инспириран од традиционалниот тоскански десерт цукота – комбинација од пандишпан, темно чоколадо и крцкави додатоци.

За производство на сладолед, Louis Vuitton соработува со реномираната тосканска слаткарница Galliano, што гарантира врвен квалитет и автентичен вкус.

Доколку планирате посета на Италија ова лето, Forte dei Marmi е новата локација што мора да ја посетат сите што сакаат да го комбинираат уживањето во сладоледот со допир на луксуз.

Киоскот за сладолед на Louis Vuitton е отворен во текот на целото лето и нуди необичен начин да го доближи глобалниот моден бренд до секојдневните летни задоволства.

Сподели ја оваа статија
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copy Link
Сподели
Претходна Статија Ѓоковиќ: Можеби мојот последен Ролан Гарос
Следна Статија Филипче: Бугарија треба да каже дека нема да има барања на непринципиелна основа

БИ МОЖЕЛО ДА ВЕ ИНТЕРЕСИРА

ЗАБАВА

(ФОТО) Бастијан ја остави Ана за новинарка

Бастијан Швајнштајнгер не се одвојува од новинарката Естер Седлачек (40), па се пекулацира дека таа е причината за разводот од Ана Ивановиќ (37). Таа…

April 17, 2025
ЗАБАВА

Лука Дончиќ во најлудото интервју досега: Зборуваше за Меланија, вијагра, даноци и Бобан Марјановиќ (ВИДЕО)

Словенечкиот кошаркар Лука Дончиќ во текот на својата кариера се соочил со многу интересни прашања, но интервјуто со Кејлеб Присли…

April 30, 2025
ЗАБАВА

Еве колку би чинела Застава 101 денес: Пред половина век се продавала за 2.000 долари

Автомобилот „Застава 101“, популарно познат како Стојадин или Кец, се произведувал во Крагуевац од 1971 до 2008 година, освен во…

April 4, 2025
ЗАБАВА

(Видео) Роби Вилијамс: На почетокот на годината бев во тешка депресија, не гледав излез

Британскиот пејач Роби Вилијамс во новото интервју откри дека на почетокот на годината страдал од тешка депресија. Тој вели дека…

April 9, 2025
Trending

Technology

  • Innovate
  • Gadget
  • PC hardware
  • Review
  • Software

Health

  • Medicine
  • Children
  • Coronavirus
  • Nutrition
  • Disease

Culture

  • Stars
  • Screen
  • Culture
  • Media
  • Videos

More

  • ХОРОСКОП
  • СВЕТ
  • ЗДРАВЈЕ
contact@trending.mk

© Trending.mk  |  All Rights Reserved.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?