Мекдоналдс претрпе најголем пад во продажбата, кој во САД е најсилен од врвот на Ковид-19. Падот, за кој компанијата соопшти дека е предизвикан од загриженоста на групата за американската економија, пишува Би-Би-Си. Американците посетуваа синџири за брза храна малку помалку во првите три месеци од 2025 година во споредба со една година порано.
Главниот извршен директор Крис Кемпчински рече дека клиентите „се борат со чувството на несигурност“, но тој ги увери инвеститорите дека компанијата „може да се справи дури и со најтешките пазарни услови“.
Мекдоналдс со месеци работи на обидот да го засили ентузијазмот меѓу клиентите откако се соочи со бурни реакции поради зголемените цени, особено кај домаќинствата со пониски приходи. Приходите на локациите на компанијата во САД кои се отворени помалку од една година, сепак, паднаа за 3,6% во првите три месеци од 2025 година во споредба со минатата година.
Ова е најсилниот пад на споредливите продажби во САД од трите месеци до крајот на јуни 2020 година, кога беа на сила ограничувањата за пандемијата. Изненадниот пад на продажбата се совпаѓа со контракцијата на американската економија, која се намали со годишна стапка од 0,3% во првите три месеци од 2025 година, што е прв квартален пад на производството од 2022 година.
Бројките ги одразуваат првите два месеци од мандатот на Доналд Трамп, кој го вклучува периодот на известување непосредно пред објавувањето на новите глобални царини на 2 април.