Trending
  • МАКЕДОНИЈА
  • БАЛКАН
  • СВЕТ
  • ПОЛИТИКА
  • ЕКОНОМИЈА
  • СПОРТ
  • ЗДРАВЈЕ
  • ЗАБАВА
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Reading: Се гради рекорден тунел под морето од Данска до Германија (ВИДЕО)
Сподели
Font ResizerAa
TrendingTrending
  • БАЛКАН
  • ЕКОНОМИЈА
  • ЗАБАВА
  • ЗДРАВЈЕ
  • МАКЕДОНИЈА
  • ПОЛИТИКА
  • СВЕТ
  • СПОРТ
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Trending > Blog > Blog > Се гради рекорден тунел под морето од Данска до Германија (ВИДЕО)
Blog

Се гради рекорден тунел под морето од Данска до Германија (ВИДЕО)

Објавено April 23, 2025 10:09
Сподели
Сподели

Под Балтичкото Море меѓу Данска и Германија се гради рекорден тунел, кој ќе го скрати времето на патување и ќе ги подобри врските на Скандинавија со остатокот од Европа.

Со должина од 18 километри, Fehmarnbelt ќе биде најдолгиот монтажен патен и железнички тунел во светот. Тоа е, исто така, голем подвиг на инженерството, што ќе ги види сегментите од тунелите поставени на морското дно.

Главното градилиште на проектот се наоѓа на северниот влез на тунелот, на брегот на островот Лоланд во југоисточна Данска. Објектот вклучува пристаниште и фабрика која произведува тунелски делови, наречени „елементи“. Зајакнат челик се прелива со бетон за да се направи секој елемент, долг 217 метри и широк 42 метри.

Повеќето подводни тунели, вклучително и 50 километри долгиот тунел помеѓу Обединетото Кралство и Франција – сечеа низ карпите под морското дно. Тука, наместо тоа, ќе се поврзат 90 поединечни елементи, дел по дел, како лего коцки. „Со овој проект уриваме рекорди. Потопени тунели биле изградени и порано, но никогаш во вакви размери“, изјави Хенрик Винсентсен, извршен директор на Фемерн, државната данска компанија која го гради тунелот. Со цена од околу 7,4 милијарди евра, проектот главно беше финансиран од Данска, со 1,3 милијарди евра од Европската комисија.

Тоа е еден од најголемите инфраструктурни проекти во регионот и дел од поширокиот план на ЕУ за зајакнување на патните врски низ континентот, истовремено намалувајќи ги летовите. Кога ќе биде завршено, патувањето помеѓу Родбихавн во јужна Данска и Путгартен во северна Германија ќе трае само 10 минути со автомобил или седум минути со воз, што ќе го замени 45-минутното патување со траект.

Заобиколувајќи ја западна Данска, новата железничка рута исто така ќе го преполови времето на патување меѓу Копенхаген и Хамбург од 5 на 2,5 часа и ќе обезбеди „позелена“ кратенка за товарот и патниците. „Не само што ја поврзува Данска со Германија, туку ја поврзува Скандинавија со централна Европа. Сите се победници. И со патување 160 километри помалку, ќе го намалите јаглеродот и влијанието на транспортот“, рече Винсентсен.

Тунелот ќе има пет паралелни цевки. Две за железници, две за патишта (кои имаат по две ленти во секоја насока) и коридор за одржување и итни случаи. На другиот крај, огромни челични порти го задржуваат морето.

Сподели ја оваа статија
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copy Link
Сподели
Претходна Статија Нови Сад: Маж ја убил својата сопруга, нивното 6-годишно дете пријавило во полиција
Следна Статија Спречени обиди за криумчарење парфеми, тутун, облека со потпис на познати модни брендови

БИ МОЖЕЛО ДА ВЕ ИНТЕРЕСИРА

aa

testest

November 4, 2024
Blog

Американскиот увоз се намали за 20 проценти во април

Увозот на американски стоки се намали за речиси една петтина во април, што е најголем рекорд, бидејќи царините на Трамп…

June 1, 2025
Blog

Дневен Хороскоп за Овен – сабота, 4 јануари 2025

Денес за Овните е ден полн со позитивна енергија и вдивеност кон новите можности. Искористете го овој ден за насокување…

January 4, 2025
Blog

Маск: Ќе ја повлечам понудата за Опен АИ доколку компанијата остане непрофитабилна

Американскиот милијардер Илон Маск изјави дека ќе ја повлече понудата од 97,4 милијарди долари за непрофитната организација што го контролира…

February 14, 2025
Trending
contact@trending.mk

© Trending.mk  |  All Rights Reserved.

Импресум
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?