Trending
  • МАКЕДОНИЈА
  • БАЛКАН
  • СВЕТ
  • ПОЛИТИКА
  • ЕКОНОМИЈА
  • СПОРТ
  • ЗДРАВЈЕ
  • ЗАБАВА
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Reading: Скокна минималниот износ за К-15
Сподели
Font ResizerAa
TrendingTrending
  • БАЛКАН
  • ЕКОНОМИЈА
  • ЗАБАВА
  • ЗДРАВЈЕ
  • МАКЕДОНИЈА
  • ПОЛИТИКА
  • СВЕТ
  • СПОРТ
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Trending > Blog > ЕКОНОМИЈА > Скокна минималниот износ за К-15
ЕКОНОМИЈА

Скокна минималниот износ за К-15

Објавено June 26, 2026 21:49
Сподели
Сподели

Од 1 јули компаниите во приватниот сектор можат да започнат со исплата на регресот за годишен одмор, попознат како К-15. Според актуелните пресметки, минималниот износ би изнесувал околу 19.116 денари.

Сумата е пресметана врз основа на просечните нето-плати за февруари, март и април 2026 година, кои изнесувале 46.159, 48.433 и 48.779 денари. Просекот е околу 47.790 денари, а минималниот К-15 согласно колективниот договор изнесува 40 проценти од таа основица.

Право на К-15 имаат работниците во приватниот сектор кои имаат најмалку шест месеци непрекината работа кај истиот работодавач во текот на календарската година. Работодавачите можат да исплатат и повисок износ доколку тоа е предвидено со колективен договор или интерна одлука.

Важно е да се нагласи дека постојат исклучоци. Компаниите кои работат со загуба и имаат потешкотии во работењето можат, согласно законските и колективните одредби, да исплатат понизок износ на регрес или во одредени случаи да бидат ослободени од обврската за исплата, доколку за тоа постои соодветна документација и одлука донесена во согласност со прописите.

Од друга страна, работодавачите кои имаат обврска да исплатат К-15, а нема да го сторат тоа, можат да се соочат со инспекциски контроли и парични казни. Работниците имаат право да поднесат претставка до Државниот инспекторат за труд или своите права да ги бараат по судски пат.

За многу семејства оваа исплата претставува значајна финансиска поддршка во летниот период, кога се зголемуваат трошоците за одмор, сметки и секојдневни потреби. Од друга страна, за компаниите К-15 е дополнителен финансиски трошок, поради што дел од нив исплатата ја вршат подоцна во текот на годината.

Сподели ја оваа статија
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copy Link
Сподели
Претходна Статија ОН: Трговијата со кокаин и метамфетамин е во подем
Следна Статија Уживајте во летните вечери без комарци: Ова се растенијата што ги одбиваат најефикасно

БИ МОЖЕЛО ДА ВЕ ИНТЕРЕСИРА

ЕКОНОМИЈА

Николоски: Градиме бројни капитални проекти во Охрид

Заменик-претседателот на Владата и министер за транспорт, Александар Николоски, заедно со премиерот Христијан Мицкоски и градоначалникот на Охрид, Кирил Пецаков,…

July 11, 2026
BlogЕКОНОМИЈАМАКЕДОНИЈАПОЛИТИКА

Илон Маск сака да инвестира во Аргентина преку своите компании

Извршниот директор на производителот на електрични автомобили Тесла, Илон Маск, на социјалната мрежа Х (Твитер) објави дека сака преку своите…

September 24, 2024
ЕКОНОМИЈА

Вицегувернерката Нацевска: Со минимален сет податоци до полесни плаќања во евра преку СЕПА

„Со влезот на земјата во СЕПА, преносот на парични средства во евра дополнително ќе се поедностави и ќе се забрза,…

March 27, 2025
ЕКОНОМИЈА

Размената на податоци меѓу УЈП и Централниот регистар клучна за бизнис опкружувањето

Долги години наназад постапката за регистрација на даночен обврзник и доделување на даночен идентификационен број е дел од постапката за…

October 27, 2024
Trending
contact@trending.mk

© Trending.mk  |  All Rights Reserved.

Импресум
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?