Секоја година на почетокот на сезоната во познатите летни одморалишта, сме шокирани од сметките од популарните места, а еден човек од Хрватска го насмеа регионот со својата забелешка за цената на пивото, а објавата стана вирална.
Имено, на Инстаграм страницата „imockicrnjaci“ беше објавено видео каде еден човек коментира за високата цена на пивото во Кашјуни во Хрватска.
Откако келнерот рече дека нема попуст за локалното население, гостинот се снајде добро, пишува Слободна Далмација.
„Еве ме во Кашјуни, нарачувам Хајнекен – 7 и пол евра.
Велам: „Пајдо, дали е исто за странците и за нас локалното население?“ тој вели: „Сите исто.“ Ништо, тогаш ќе зборуваме на англиски. One Heineken, please!!“.
Под објавата, имаше разни коментари, меѓу кои и оние кои нè потсетуваат дека „прескапо“ не е само во Сплит.
„Минерална Јамница 0,25 = 6 евра во Примоштен“, откри некој. „Скоро е 7,50. Реално, 15 би била нормална цена“, коментира друг.
Цените во туризмот мора да го следат квалитетот, а проблемот е кога тоа не се случува
Хрватскиот министер за туризам и спорт, Тончи Главина, тврди дека туристичкиот сектор е добро подготвен за главниот дел од туристичката година, а бидејќи оваа година односот цена-квалитет е клучен за избор на дестинации, важно е да се биде мудар при одредувањето на цените и да се потврди дека Хрватска обезбедува вредност за парите.
Во својата изјава за Хина, Главина истакна дека добрите подготовки биле потврдени уште во мај и дека Хрватска била промовирана на меѓународни саеми и пазари како дестинација за цела година, која нуди вредност за парите покрај квалитетот и разновидноста на содржината.
„Сега мора да го потврдиме сето тоа и да обрнеме посебно внимание на конкурентноста на цените. Веќе неколку пати повторив дека сè зависи од нас, бидејќи конкурентските земји се подготвија многу добро, тие исто така имаат свои вредности, а ние мора да ги искористиме сите наши предности на паметен начин“, рече Главина.
На прашањето каква е туристичката побарувачка за Хрватска за летниот дел од годината и што велат луѓето од теренот, министерот вели дека најавите за летото се на ниво од минатата година и дека според информациите што пристигнуваат, „можеме да бидеме оптимисти“, додека повторно нагласува дека мора да се внимава на ценовната конкурентност.
„Ова не се однесува само на структурата на сместување, туку и на сите активности поврзани со туризмот. Владата донесе сет мерки, осум пакети, во вредност од 8,3 милијарди евра, кои вклучуваат низа помош за економијата и граѓаните, вклучувајќи го и туристичкиот сектор, така што навистина нема причина за нереално зголемување на цените. Треба да се земе предвид и економската состојба на нашите радиодифузни пазари, ситуацијата се менува и мора да се адаптираме за да го одржиме нивото на успех од минатата година“, рече Главина.
„Цената мора да го следи квалитетот, а ако е така, никој нема да има забелешки за нејзината висина, а проблемот е кога тоа не се случи. Мислам дека цените се стабилизираа во еден дел, но сепак очекувам понатамошна стабилизација“, рече министерот, меѓу другото.