Trending
  • МАКЕДОНИЈА
  • БАЛКАН
  • СВЕТ
  • ПОЛИТИКА
  • ЕКОНОМИЈА
  • СПОРТ
  • ЗДРАВЈЕ
  • ЗАБАВА
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Reading: Kакаото благотворнo против деменција
Сподели
Font ResizerAa
TrendingTrending
  • БАЛКАН
  • ЕКОНОМИЈА
  • ЗАБАВА
  • ЗДРАВЈЕ
  • МАКЕДОНИЈА
  • ПОЛИТИКА
  • СВЕТ
  • СПОРТ
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Trending > Blog > Здрава Исхрана и Нутриција > Kакаото благотворнo против деменција
Здрава Исхрана и Нутриција

Kакаото благотворнo против деменција

Објавено September 10, 2025 15:49
Сподели
Сподели

Пиењето какао може да го забави губењето на меморијата поврзано со возраста кај здравите постари возрасни лица, посочува ново истражување од Медицинскиот центар на американскиот Универзитет Колумбија во Њујорк. Испитувањата биле сосредоточени на дентатниот гирус – клучен дел на хипокампусот во мозокот, одговорен за функцијата на меморијата, којшто обично се намалува со возраста.

Во клиничкото испитување засновано на случаен избор, учесниците на возраст од 50 до 69 години, кои три месеци конзумирале пијалак од какао збогатен со флаваноиди, покажале зголемена активност во оваа област во мозокот и значителни подобрувања во меморијата. Некои дури покажале и способности за меморија слични на оние кај луѓе кои се десетлетија помлади.

Специјалниот напиток од какао ги зачувал природните флаваноиди коишто често се губат за време на редовната обработка на чоколадо – а, тоа всушност, го прави и поделотворен.

Флаваноидите, инаку, се наоѓаат и во чајот, овошјето и зеленчукот, но не сите извори обезбедуваат исти придобивки за мозокот. Истражувачите нагласуваат дека типичните чоколадни производи не треба да го заменат овој десерт поради нивната ниска содржина на флаваноиди и високо ниво шеќер. Ова откритие, според научниците, дава надеж дека исхраната може да го подобри здравјето на мозокот и да помогне во борбата против деменцијата кај повозрасното население.

Сподели ја оваа статија
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copy Link
Сподели
Претходна Статија Стршен усмрти 38-годишна жена во Србија
Следна Статија ЛДП: Новите регистарски таблички за службените возила ќе значат крај на злоупотребите

БИ МОЖЕЛО ДА ВЕ ИНТЕРЕСИРА

Здрава Исхрана и Нутриција

Домашно темно чоколадо со стевиа: Десерт без шеќер и глутен што можете да го направите за 10 минути!

Здрава алтернатива на купеното чоколадо - без додаден шеќер, без глутен и со природен засладувач кој не ја нарушува исхраната.…

June 4, 2026
Здрава Исхрана и Нутриција

Како да се изборите во недостатокот од енергија кога денот станува пократок

Со доаѓањето на есента и пократките денови, многумина чувствуваат пад на енергијата и мотивацијата. Пократките периоди на светлина влијаат на…

October 26, 2025
Здрава Исхрана и Нутриција

Совети од ендокринолог: Четири чекори како да јадеме благо без да се дебелееме

Претерувањето со јадење на слатки е непожелно за секого, без оглед на здравствените или проблемите со тежината, но, тоа не…

June 6, 2026
Здрава Исхрана и Нутриција

Која храна треба повеќе да се консумира за време на процесот на слабеење?

Ако сакате да ослабете, важно е да бидете во калориски дефицит. Меѓутоа, ако не сакате да гладувате, важно е и…

October 8, 2025
Trending
contact@trending.mk

© Trending.mk  |  All Rights Reserved.

Импресум
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?