Во незапамтено прикажување на националното единство, Канаѓаните се здружуваат во бојкот за да одговорат на ескалацијата на трговските тензии со Америка.
Неодамнешното наметнување на царини од 25 отсто од Трамп за повеќето канадски производи предизвика бран на економски патриотизам што не е забележан со децении.
🇨🇦 CANADIAN SHOPPING GUIDE 🇨🇦
Want to support Canadian companies? Here are some Canadian businesses that sell high quality menswear. Some also carry womenswear. 🧵 pic.twitter.com/Hyq7wJiJEK
— derek guy (@dieworkwear) March 4, 2025
Продавниците ширум земјата реагираат на царините на Трамп.
Тим Хортонс, култниот канадски ланец на кафе, ги преименуваше своите пијалоци „Американо“ во „Канадијано“ како знак на национална гордост.
Движењето го започна Kicking Horse Coffee, која 16 години тивко го користеше името „Канадијано“, но по неодамнешните настани ги покани сите кафулиња низ Канада да му се придружат.
Meanwhile, in Canada 🇨🇦
❌️ Americano
✅️ Canadiano
pic.twitter.com/O7PbTJPvog
— ᒍᑌᔕT ᗰIKE ᗪᗩIᒪY (@JustMikeDaily) March 5, 2025
Пицериите од Ванкувер до Халифакс гордо се рекламираат користејќи исклучиво канадски состојки во нивните пици.
Продавниците ширум земјата почнаа да поставуваат знаци „Произведено во Канада“ и „купи канадски“ за да се истакнат домашните производи, објавија локалните медиуми.
Los cafés en Canadá están renombrando el Americano como Canadiano en protesta contra los aranceles de Trump.
Genios. 😂 pic.twitter.com/USBgrvSfOr
— Weplash⚡️ (@weplash) March 5, 2025
Многу Канаѓани активно ги избегнуваат американските производи, а 42 отсто од нив, според анкетите, велат дека би направиле апсолутно сè за да избегнат купување американски производи.
Некои потрошувачи, јавуваат канадските медиуми, користат и апликации за скенирање на баркодови за да ги идентификуваат и избегнат американските производи.
Canadian pizza, Canadian ingredients, Canadian pizzeria. 🇨🇦 pic.twitter.com/gsjjuvYEH8
— Gabriel Pizza (@GabrielPizza) March 5, 2025
Трудо ги повика Канаѓаните да ја „изберат Канада“
Регистрирани се случаи на исвиркување на американската химна за време на изведување на хокеј и кошаркарски натпревари, иако нивниот број оттогаш се намали.
Премиерот Џастин Трудо го искористи овој моментален дух за да ги повика Канаѓаните да ја „изберат Канада“ во нивните одлуки за купување.
Владата најави и контратарифи за американските производи, со навестување за дополнителни мерки.