Trending
  • МАКЕДОНИЈА
  • БАЛКАН
  • СВЕТ
  • ПОЛИТИКА
  • ЕКОНОМИЈА
  • СПОРТ
  • ЗДРАВЈЕ
  • ЗАБАВА
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Reading: Колкави приходи имале Алфа, Алсат-М, Канал 5, Сител и Телма лани
Сподели
Font ResizerAa
TrendingTrending
  • БАЛКАН
  • ЕКОНОМИЈА
  • ЗАБАВА
  • ЗДРАВЈЕ
  • МАКЕДОНИЈА
  • ПОЛИТИКА
  • СВЕТ
  • СПОРТ
  • ХОРОСКОП
  • НУТРИЦИОНИЗАМ
Trending > Blog > ЕКОНОМИЈА > Колкави приходи имале Алфа, Алсат-М, Канал 5, Сител и Телма лани
ЕКОНОМИЈА

Колкави приходи имале Алфа, Алсат-М, Канал 5, Сител и Телма лани

Објавено September 25, 2025 10:48
Сподели
Сподели

Петте национални телевизии со приходи од 1,32 милијарди денари во 2024 година

Петте терестријални телевизии со национална концесија – Алфа, Алсат-М, Канал 5, Сител и Телма – во 2024 година оствариле вкупни приходи од 1,32 милијарди денари, покажува Анализата на пазарот на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги.

Во споредба со претходната година, приходите се зголемени за 19 %, што главно се должи на платеното политичко рекламирање за време на парламентарните и претседателските избори. Само од овој извор, телевизиите инкасирале 199,48 милиони денари. Исклучувајќи го политичкото рекламирање, растот е минимален – само 0,92 %.

Најголем удел има Сител

Сител остварила најголеми приходи – 566,37 милиони денари, што претставува 43 % од вкупниот пазар.

Канал 5 следи со 281,83 милиони денари или 21 %.

Алсат-М (180,63 милиони), Телма (152,61 милион) и Алфа (135,16 милиони) заеднички учествуваат со останатите 36 %.

Пад на приходите е забележан единствено кај Алфа (за 3 %), додека останатите бележат пораст:

Сител за 19 %,

Алсат-М за 13 %,

Телма за 33 %.

Во периодот 2019–2024 година, највисоки приходи Алфа и Алсат-М имале во 2021 година, додека Сител, Канал 5 и Телма рекордно заработиле токму во 2024 година.

Рекламирањето главен извор на приходи

Дури 95 % од вкупните приходи доаѓаат од рекламирање – од кои:

80 % комерцијално рекламирање (1,051 милијарди денари),

15 % политичко рекламирање (199,48 милиони денари).

Приходите од комерцијално рекламирање во 2024 година се повисоки за 10,05 % во однос на 2023 година, а за првпат ја надминале и претпандемиската 2019 година – со раст од 9,37 %.

Сепак, реалната стапка на раст е пониска, имајќи ја предвид инфлацијата: 1,2 % (2020), 3,2 % (2021), 14,2 % (2022), 9,4 % (2023) и 3,5 % (2024).

Политичко рекламирање за време на изборите

Од вкупно 199,48 милиони денари од платено политичко рекламирање:

Сител добила најмногу – 55,67 милиони денари,

Канал 5 и Алсат-М речиси израмнето – 51,87 и 51,51 милион,

Телма – 25,77 милиони,

Алфа – 14,65 милиони денари.

Најмногу политички реклами емитувала Канал 5 со 326.864 секунди, а најмалку Телма со 146.169 секунди.

Заклучок од анализата

Сител останува лидер и по гледаност и по удел во рекламниот колач, додека на второ место е Канал 5. Иако Алфа се наоѓа на третото место според гледаност, сепак по приходи од рекламирање заостанува зад Алсат-М и Телма.

Сподели ја оваа статија
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copy Link
Сподели
Претходна Статија Се породи Ријана, објавена прва фотографија од бебето
Следна Статија Германец скршил 5 пршлени на р’бетот при параглајдинг несреќа на Галичица

БИ МОЖЕЛО ДА ВЕ ИНТЕРЕСИРА

ЕКОНОМИЈА

ЈПДП: Девет фирми се поканети да достават финансиска понуда за изградба на автопатот Букојчани-Кичево

Јавното препријатие за државни патишта (ЈПДП) информира дека е завршена претквалификациската фаза на тендерот за изградба на автопатот Букојчани-Кичево кој…

August 1, 2025
ЕКОНОМИЈА

Глобалниот крипто пазар доживеа голем пад по објавата на поранешниот претседател Доналд Трамп дека ќе воведе 100% тарифa на кинески технолошки увоз

Глобалниот крипто пазар доживеа голем пад по објавата на поранешниот претседател Доналд Трамп дека ќе воведе 100% тарифa на кинески…

October 11, 2025
ЕКОНОМИЈА

Директорот на пазарниот инспекторат: Без поголеми казни, не правиме ништо против поскапувањата

Мерката со ограничените профитни маржи на 73 основни прехранбени производи завршува на крајот од месецов. Во некои маркети е забележано…

October 15, 2024
ЕКОНОМИЈА

Мицкоски: Жестоко ќе реагираме ако повторно има несакани појави со цените

Премиерот Христијан Мицкоски соопшти дека преку Државниот пазарен инспекторат на дневна основа се следат цените на основните производи и најавува…

January 3, 2025
Trending
contact@trending.mk

© Trending.mk  |  All Rights Reserved.

Импресум
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?