Јапонскиот пивски гигант Асахи откри сериозен безбедносен предизвик кој ги засега нивните операции и клиенти. Во детални истражувања утврдено е дека повеќе од 1,5 милиони клиентски записи биле компромитирани during ransomware нападот во септември. Компанијата веднаш презеде сеопфатни мерки за заштита на личните информации и спречување на понатамошни штети. Техничките тимови интензивно работат на санирање на безбедносните пропусти и воведување построги дигитални протоколи. Иако нападот предизвика значителни оперативни предизвици, Асахи потенцира дека ќе обезбеди целосна транспарентност и поддршка за засегнатите клиенти. Компанијата ангажира надворешни безбедносни експерти за целосна анализа на инцидентот и воведување напредни заштитни механизми.