Мазда го претстави сосема новиот CX-5 за 2026 година, обемно освежувајќи го својот најпродаван џип за прв пат по речиси 10 години. Иако поновите понуди како што се CX-60 и CX-70 во последно време украдоа малку популарност, CX-5 е најпродаваниот модел на Мазда.
CX-5 од 2026 година не изгледа многу различно од стариот на прв поглед, но е сосема нов од темел. Овој модел е подолг и со тоа се доближува до големината на конкуренти како Honda CR-V и Nissan Rogue. Со издолжувањето се добиваат поголеми врати и повеќе простор за удобно влегување и излегување, зголемен товарен простор и повеќе простор за задните седишта, што беа недостатоци кај стариот модел.
Надворешноста се одликува со обновениот дизајн Kodo на Mazda со поаголен преден дел, нови фарови и поагресивна решетка. На задниот дел има додадена значка „MAZDA“ низ багажникот и потенки задни светла како кај CX-60. Повисоките нивоа на опременост ќе имаат 19-инчни тркала.
Под хаубата, CX-5 од 2026 година сè уште ќе го користи истиот 2,5-литарски четирицилиндричен мотор кој произведува 187 коњски сили. Доаѓа опремен со шестстепен автоматски менувач и стандарден погон на сите тркала. Во 2027 година ќе биде воведен и хибриден модел кој ќе го користи својот Skyactiv-Z мотор, нова конфигурација која нуди подобри перформанси и економичност од сегашниот Skyactiv-G.

Внатре, теренецот добива значително технолошко надградување. Во неговиот центар се наоѓа гигантски 15,6-инчен екран на допир, најголемиот досега на Mazda. Доаѓа со нов интерфејс со вграден Google, кој се состои од Google Maps и Google Assistant, но исто така може да се користи и со Apple CarPlay и Android Auto. За овој модел, Mazda направи и контроверзен потег со тоа што ги елиминираше физичките копчиња од контролната табла и централната конзола. Сè сега тече преку екранот на допир или копчињата на воланот. Зголемената должина го зголеми и багажниот простор на 583 литри, надградба од претходниот модел кој имаше 522 литри.
CX-5 ќе доаѓа и со новиот Напреден систем за помош на возачот на Mazda кој вклучува монитор за поглед 360 степени околу возилото, интелигентна помош при сопирање, систем за надзор на мртва точка, радарски темпомат и поддршка “Crusing&Traffic” што обезбедува нежна помош при управување како автономно забрзување, сопирање и престројување кое се активира со трепкачот.
Цените сè уште не се објавени, но досегашниот модел започнува од околу 35.000 евра со дополнителни трошоци и се очекува за новиот модел да има мало зголемување на цената.