Последниот триумф на воздушно ладениот период на 911 беше 993 модел, кој во многу аспекти претставуваше врвна точка на 3.6-литарскиот боксер мотор со рамни шест цилиндри. Оваа иконична верзија означи крај на една легендарна техничка ера во автомобилизмот, принудена да еволуира поради сѐ построгите еколошки и технолошки барања.
Преминот кон водено ладење беше стратешка одлука предизвикана од неколку клучни фактори. Новите регулативи за емисии наложуваа потреба од посовремени решенија кои ефикасно ќе ја контролираат температурата на моторот. Водено ладените мотори овозможуваат поголема моќ, подобра термичка контрола и значително пониско ниво на бучава.
Техничките предности вклучуваа поефикасно разладување, што директно влијаеше врз перформансите и издржливоста на моторот. Порше успеа да создаде технолошки напреден систем кој ги задоволува барањата на модерното инженерство, истовремено задржувајќи го автентичниот спортски карактер на своите легендарни возила.